|
Gry komputerowe Najlepsze forum o grach, dla graczy, dla fanów CD-Action i nie tylko. LOGOWAĆ SIĘ!!
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michk10
Stały
Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/4
|
Wysłany: Sob 15:03, 01 Mar 2008 Temat postu: Kane & Lynch Dead Men |
|
|
Dzisiaj dopadłem koleją gierkę
Kane & Lynch: Dead Men to mroczna i brutalna opowieść o dwóch skazańcach, którzy uciekają z celi śmierci. Pierwszy z nich jest byłym najemnikiem, drugi – okrutnym psychopatą. Choć ci dwaj zupełnie do siebie nie pasują, muszą współpracować, aby przeżyć. Twórcy serii Hitman – IO Interactive – ponownie wznoszą się na wyżyny swoich umiejętności, gwarantując doskonałą rozrywkę, przełomowe rozwiązania technologiczne i mrożącą krew w żyłach fabułę. Kane & Lynch: Dead Men to historia tylko dla graczy o mocnych nerwach!
Cechy gry:
- Dynamiczna i brutalna gra akcji z interesującą fabułą.
- Dwóch niestabilnych psychicznie morderców w rolach głównych.
- Różnorodne misje do wykonania – napady na banki, porwania, walki uliczne.
- Możliwość gry jako Kane lub Lynch.
- Innowacyjna rozgrywka wieloosobowa i tryb kooperacji.
- Możliwość dowodzenia nawet sześcioosobową drużyną.
- Unikatowe lokacje w Los Angeles, Tokio, Hawanie i Wenezueli.
- Intuicyjny interfejs użytkownika.
- Akcja prosto z filmu kinowego – połączenie Gorączki i Człowieka w Ogniu.
- Gra twórców serii Hitman – firmy IO Interactive.
Minimalne wymagania systemowe:
Procesor: Pentium IV 2 GHz
Pamięć: 1024 MB
Grafika: Zgodna z DirectX 128 MB
Wymaga: DirectX 9.0
Dźwięk: Zgodna z DirectX
Napęd: DVD-ROM
Wymagane: 7GB HDD
Windows XP/Vista
...mam nadzieje że będze dłuższe od call of duty 4
z gry.online.pl
Kane & Lynch: Dead Men to gra akcji z widokiem z perspektywy trzeciej osoby (TPP), wyprodukowana przez doświadczony duński zespół IO Interactive, znany między innymi ze stworzenia takich tytułów, jak Freedom Fighters czy Hitman: Blood Money. Twórcy pod wieloma względami czerpali inspirację ze swoich poprzednich pozycji, dodając przy tym bardzo wiele nowatorskich i ciekawych rozwiązań.
Jednym z najważniejszych elementów Kane & Lynch jest fabuła. Kane i Lynch to imiona głównych bohaterów, obaj są osobnikami nietuzinkowymi i mają za sobą barwną przeszłość. Pierwszy jest eks-najemnikiem o mocno nadwątlonej reputacji (podejrzany o wymordowanie kolegów po fachu z organizacji The 7 i przywłaszczenie sobie wartych fortunę diamentów), drugi choruje na schizofrenię i prawdopodobnie zabił swoją żonę w czasie jednego z napadów choroby (leżała obok niego martwa, gdy odzyskał świadomość). Łączą ich także identyczne sentencje wyroku, zostali bowiem skazani na karę śmierci, a spotykają się w więziennym autobusie, wiozącym ich prosto na tamten świat. Całe szczęście, pojazd ze skazańcami zostaje w międzyczasie uprowadzony przez ludzi z The 7 i nigdy nie dociera do wyznaczonego celu. Wydarzenie to zostało oczywiście doskonale zaplanowane przez grupę „Siódemek”, która chce za wszelką cenę odzyskać skradzione przez Kane'a klejnoty. Lynch zostaje przez owych podejrzanych typków zaangażowany do pilnowania kolegi oraz udzielania mu wszelkiej pomocy. Aby dodatkowo zmotywować byłego najemnika, grupa porwała jego żonę i córkę. Nie mając wielkiego wyboru, pasujący jak pięść do oka duet zabiera się do brudnej roboty. Opowiedziana w grze historia podzielona została na szesnaście rozdziałów, przedzielonych specjalnie przygotowanymi filmami przerywnikowymi. Główne postaci odwiedzają między innymi Los Angeles, Tokio, czy Hawanę.
Gracz kieruje losami tytułowych dwóch nieszczęśników oraz znajdujących się pod ich dowództwem pomocników (inni najemnicy, rebelianci itp.) i wypełnia szereg zleconych odgórnie zadań, wymagających zarówno sprawnego dowodzenia całą grupą, jak i zręcznego działania w pojedynkę. Kontrolę nad naszymi pomocnikami sprawujemy za sprawą intuicyjnego i prostego interfejsu. Ponadto, wykazują się oni bardzo wysokim poziomem sztucznej inteligencji – w ogniu walki sami chowają się za przeszkodami i w racjonalny sposób prowadzą ogień, wszakże w większości są zahartowanymi w boju najemnikami, którzy mają za sobą niejedną potyczkę. Oczywiście, w skład naszej grupy wypadowej mogą wchodzić ludzie o przeróżnych umiejętnościach i doświadczeniu. Istotną rolę na polu bitwy ogrywa również zaufanie, jakim darzą nas podkomendni – początkowo nasza fama nie przysparza nam wielkiego poklasku wśród kumpli i trudno będzie ich przekonać, by w kluczowym momencie np. pożyczyli nam swoją broń (co ma dosyć duże znacznie, gdyż postacie mają ograniczony udźwig i nie mogą nosić zbyt wiele ekwipunku). Nie zawsze też możemy liczyć na pełne posłuszeństwo z ich strony – często nasi towarzysze mają własne zdanie, a ich cel niekoniecznie pokrywa się z naszym, zdarza się więc, że odmawiają wykonania poleceń czy wręcz działają na własną rękę.
Program pod wieloma względami odznacza się dużą innowacyjnością. Wszelkie przeszkody terenowe czy konstrukcje architektoniczne charakteryzują się ograniczoną wytrzymałością na trafienia – beton z filarów z czasem zostaje odstrzelony i zaczyna się kruszyć, oferując coraz gorszą ochronę; samochody zaś po kilku seriach z broni ostrej zapalają się i eksplodują, w oczywisty sposób zagrażając sprytnie chowającym się za nim osobnikom. Także żywe przeszkody (w postaci np. tłumu bawiącego się w nocnym klubie) prezentują zupełnie nowy poziom interakcji z bohaterami sterowanymi przez graczy - nie da się już przejść przez ludzi jak przez powietrze, tak, jakbyśmy byli głową włoskiej mafii. Zawsze możemy oczywiście wyciągnąć broń i strzelić kilka razy, wtedy gawiedź zacznie w panice chować się po kątach i na pewno zrobi się znacznie więcej miejsca, jeśli jednak zależy nam na dyskrecji, musimy zrobić użytek ze swoich barków i cierpliwie przepychać się między bawiącymi się w lokalu gośćmi lub też po prostu znaleźć nieco mniej obleganą ścieżkę. Ma to swoje bardzo wymierne konsekwencje – nasi przeciwnicy lubią wmieszać się w tłum, a potem siać zagrożenie w najmniej oczekiwanym momencie. Gracz też może korzystać z tego typu zagrań, myląc sterowanych przez procesor przyjemniaczków.
Ponadto, autorzy starali się możliwie najdyskretniej wyposażyć nas w informacje techniczne, dotyczące rozgrywki. Wskaźnik zdrowia został całkowicie wyeliminowany, w zamian wprowadzono różnego rodzaju „stany przedśmiertne”, objawiające się m.in. czerwienieniem się ekranu, zakrzywieniem kątów widzenia czy wizjami reminiscencyjnymi (obrazami z przeszłości). Jeśli tylko doświadczymy któregokolwiek z powyższych dolegliwości, lepiej szybko oddalić się w bezpieczne miejsce, celem zregenerowania zdrowia. W takich momentach przydają się dobre stosunki z kolegami po fachu – to od nich zależy, czy nas osłonią przed ogniem lub uratują z tarapatów. Twórcy dopilnowali również, by zminimalizować sztuczność wszelkiego rodzaju komputerowych dodatków: statystyk, menusów czy briefingów przed misjami. W efekcie HUD ogranicza się w zasadzie tylko do prostego menu (obsługiwanego kółkiem myszy i odpowiedzialnego m.in. za wybór uzbrojenia), momentami uzupełnianego dodatkowym mini-ekranem w rogu, monitorującym poczynania naszych towarzyszy.
Ponadto, warto zwrócić uwagę na interesujący tryb cooperative, w którym dwóch graczy przejmuje kontrolę nad tytułowymi postaciami i pracuje w duecie. Kane & Lynch zawiera także pełnoprawny mutliplayer. W tym przypadku maksymalnie ośmiu graczy może przystąpić do zabawy, próbując okraść jedną z czterech dostępnych lokacji (między innymi bank i sklep jubilerski). Kluczowe znaczenie odgrywa tu zaufanie poszczególnych osób do siebie. Zdrajca zgarnia cały łup, narażając się jednak pozostałym osobom biorącym udział w zabawie.
POLECAM ale Na dobrej karcie graficznej
Niebawem będe też miał Crysis PL
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez michk10 dnia Sob 15:05, 01 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
PL-ayeR
Administrator
Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 912
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Maków
|
Wysłany: Śro 22:40, 05 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
O kryśka bym chciał. Toto mnie jakoś nie interesuje .. doceniam programistów ale nie dla mnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
michk10
Stały
Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/4
|
Wysłany: Czw 14:32, 06 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Crysis jest świetny , magiczny , jak chcecie grać na full wymaganiach karta musi mieć minimum 640 pamięci RAm , wymagania są straszne duże , u mnie tekstury się walą i wygładzanie musiałem wyłączyć a tak to to na full
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PL-ayeR
Administrator
Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 912
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Maków
|
Wysłany: Czw 19:18, 06 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
czlowieku wiesz ile ja rzeczy musialem wylaczyc ??p
chociaz domyslnie mialem dosc mocne ustawienia powlaczone. zobacze kiedys jeszcze jak dokupie ramu powinno pomoc. i oczywiscie przy otwartej obudowie;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
michk10
Stały
Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/4
|
Wysłany: Wto 15:15, 11 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
PL-ayeR napisał: |
czlowieku wiesz ile ja rzeczy musialem wylaczyc ??p
chociaz domyslnie mialem dosc mocne ustawienia powlaczone. zobacze kiedys jeszcze jak dokupie ramu powinno pomoc. i oczywiscie przy otwartej obudowie;p |
to aż tak kiepsko z chłodzeniem u ciebie
u mnie wentylatorki na pełnych obrotach i jest gites , chociaż wtedy komp głośno chodzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PL-ayeR
Administrator
Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 912
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Maków
|
Wysłany: Czw 20:12, 13 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Nie jest tak źle ale w CoD 4 kilka klatek przybylo ;]. Jak za darmo takei chłodzenie to moze byc;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|