Gry komputerowe
Najlepsze forum o grach, dla graczy, dla fanów CD-Action i nie tylko. LOGOWAĆ SIĘ!!
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Gry komputerowe Strona Główna
->
Nowości
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
INFO
----------------
Wygląd strony
Offtopic
Ogłoszenia
Regulamin
----------------
Regulamin forum
Gry
----------------
Gry- opinie, opisy
Gry- porady, pomoce.
Linki
Nowości
Programy
----------------
Opisy&Porady
Bezpieczeństwo
Sterowniki
Sprzęt
----------------
Nowości
Software
Co warto wybrać?
CD-Action
----------------
Pełne wersje
Redakcja
Nowe numery
Game Walker
----------------
Wzór
Game Walker właściwy
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Anuśka_
Wysłany: Pon 14:42, 07 Kwi 2008
Temat postu:
musze powiedziec, ze gra jest bardzo dobra. fajne opcje tuningu
66
Wysłany: Czw 14:15, 20 Mar 2008
Temat postu:
dobra gra polecam
PL-ayeR
Wysłany: Nie 22:48, 02 Gru 2007
Temat postu:
ja bym moze kupil jakby bylo za co;p
ciekawe jak z rogrywkami sieciowymi
Pepe
Wysłany: Sob 23:16, 01 Gru 2007
Temat postu:
Mam i mi sie podoba. Model jazdy nie jest toporny tylko bardziej realistyczny niż w poprzednich NFS'ach. Grafa i muza bardzo dobre, sporo idealnie odwzorowanych samochodów. Chyba sie skusze na oryginał
PLayeR!!
Wysłany: Pią 21:16, 30 Lis 2007
Temat postu:
wiecie ze nawet przelamalem sie do tego sterowania i dalem gre szanse. Poniosla mnie troszke i pogralem. Trzeba sie przyzwyczaic to fakt.
PL-ayeR
Wysłany: Nie 19:44, 25 Lis 2007
Temat postu:
Mam ... okropne pierwsze wrażenie. Toporny model jazdy. W piach;/
Na plus realizm i grafa
michk10
Wysłany: Czw 0:44, 22 Lis 2007
Temat postu:
Ja już nie gram w trybie kariery w NFS prostreet ..... budzi u mnie sporą agresje
gra jest prosta generalnie .... ale musze czasami 3 razy przechodzić ten sam wyścig żeby jakieś durne punkty dostać i przejśc dalej
Pepe
Wysłany: Pon 9:58, 19 Lis 2007
Temat postu:
Ja też mam chętke
Carbon też był do doopy a go 2 razy przeszedłem
PL-ayeR
Wysłany: Nie 20:02, 18 Lis 2007
Temat postu:
i tak mam chętke:) ... byc moze niedlugo bede mial
michk10
Wysłany: Nie 14:45, 18 Lis 2007
Temat postu:
po kilku godzinach grania stwierdzam że nowy NFS to będzie (już jest )wielka lipa
PL-ayeR
Wysłany: Sob 23:16, 17 Lis 2007
Temat postu:
Ważne żeby sterowanie dawalo frajde tak jak w NfS Porsche... Zarowno przyjemnie jak i realistycznie...
michk10
Wysłany: Sob 12:20, 17 Lis 2007
Temat postu:
gra jest taka sobie .... można więc powiedzieć że nie specjalna
grafika zdecydowanie na zdjęciach lepiej wygląda , w rzeczywistości jest nawet dobra (mam opcje graficzne na full) ale nie super ,
w grze jest dziwne sterowanie autami , no raczej inne , ale mi nie odpowiada , a menu główne gry to kaszana , jest beznadziejne
PL-ayeR
Wysłany: Śro 17:18, 14 Lis 2007
Temat postu:
nie ma takich potwornych wymagan raczej... ale pewnie za 2 edycje nfsow bede narzekal ze nie moge pograc;]
michk10
Wysłany: Nie 20:39, 11 Lis 2007
Temat postu:
SYSTEM REQUIREMENTS
OS - Windows XP/Vista
Processor – 2.8GHz or faster (Windows Vista requires 3.0 GHz)
Memory – 512 MB RAM (Windows Vista requires 1 GB RAM)
Video Card – 128 MB with Pixel Shader 2.0 (AGP and PCIe only)*
Sound Card - DirectX 9.0c compatible
DirectX - Version 9.0c
Input - Keyboard, Mouse
*Supported chipsets: NVIDIA GeForce FX 5950 greater (GeForce MX series not supported); ATI Radeon 9500 or greater. Laptop versions of these chipsets may work but are not supported. Updates to your video and sound card drivers may be required.
michk10
Wysłany: Sob 17:50, 03 Lis 2007
Temat postu:
w sieci jest już demo gry
PL-ayeR
Wysłany: Śro 15:38, 05 Wrz 2007
Temat postu:
A nawet strasznie bosko. Brakuje mi tylko kilku trybow jazdy bo te 4 to troche malo:/
Mam nadzieje ze bedzie mieszanina Porsche i Most Wanted. . .
soldat
Wysłany: Śro 15:06, 05 Wrz 2007
Temat postu:
Screeny wyglądają bosko.
michk10
Wysłany: Wto 17:21, 04 Wrz 2007
Temat postu: Need for Speed ProStreet
Need for Speed Pro Street to kolejna odsłona najpopularniejszej na świecie serii zręcznościowych wyścigów opatrzonych logiem koncernu Electronic Arts. W odróżnieniu od swego poprzednika, Carbona, opisywana część znanej sagi całkowicie zrywa z ideą nocnych, nielegalnych wyścigów, a jej akcja - dla wywołania kontrowersji wśród graczy - przenosi się wreszcie na profesjonalne, zamknięte tory.
Zgodnie z pomysłem nadania NFS-owi nowego charakteru programiści skupili się m.in. na dokładnym przedstawieniu uszkodzeń prowadzonych przez nas wozów. Dzięki pomocy fizyków pracujących na co dzień na uniwersytecie w Vancouver autorzy projektu szczegółowo odtworzyli efekty kolizji z innymi samochodami oraz nieruchomymi elementami otoczenia. Dane jest nam zatem oglądać porozbijane szyby, wgniecione maski, zderzaki, spojlery i inne fragmenty pojazdów, które po zakończeniu wyścigów mogą pełnić rolę odznak – pamiątek po emocjonujących zawodach. Uszkodzenia, jakich dorobiliśmy się w trakcie potyczek z rywalami, mają nie tylko ujemny wpływ na wygląd naszego wozu, ale także na jego wydajność. Należy jednakże od razu zaznaczyć, że do całkowitego zdezelowania gabloty potrzeba nieco więcej aniżeli kilka muśnięć o karoserię innego auta.
Deweloperzy położyli równie duży nacisk na opcję Autosculpt, za pomocą której możemy zmieniać rzeźbę oraz osiągi swego cacka. Modyfikując poszczególne cechy samochodu wpływamy na takie szczegóły jak chłodzenie silnika, obieg powietrza, prędkość maksymalna, waga, konfiguracja przełożeń skrzyni biegów czy przyspieszenie. Efekty dokonanych zmian dane jest nam sprawdzić w specjalnym tunelu aerodynamicznym, a jeżeli stwierdzimy, że naszemu pojazdowi przydałaby jakaś unikatowa część, możemy zainwestować w któryś z ponad 1000 elementów, decydujących o wewnętrznych walorach naszego samochodu. Wszystkie one pochodzą od firm, które obecne są na rynku w rzeczywistości.
Porównując Pro Street do realnego świata należy wspomnieć również o dziesiątkach licencjonowanych wozów, reprezentujących 26 marek (m.in. Honda, BMW, Zonda oraz Audi), jakie brylowały w oficjalnych wyścigach samochodowych w ciągu ostatnich 40 lat. Wehikuły te przeznaczone są do jazdy w czterech trybach rozgrywki. Pierwszy z nich to zmagania na asfaltowym torze w gronie kilku innych zawodników, których auta umyślnie nie zostały podzielone na klasy, aby uczynić wyścig bardziej żywiołowym, pozbawionym sztywnych zasad. Pozostałe trzy opcje to znane już z wcześniejszych odsłon sagi NFS Drift oraz Drag, a także opcja Speed Challenge, w której musimy popisać się uzyskaniem jak najwyższej prędkości.
Choć zrezygnowano z zaserwowania nam możliwości swobodnej jazdy po mieście, nadal jest o co walczyć. Nagrodami za zwyciężanie w odbywających się co weekend konkurencjach są bowiem dodatkowe maszyny oraz szacunek społeczności graczy Pro Street. Nie zapomniano ponadto o entuzjastach gry wieloosobowej oraz osobach, które pragną skosztować namiastki symulacji. To właśnie dla nich przewidziano możliwość wyłączenia wszelkich ułatwień typu: wspomaganie kierownicy, ABS, dzięki czemu mogą sprawdzić oni na własnej skórze, czy Need for Speed powinien być kojarzony nadal tylko i wyłącznie ze zręcznościowym stylem jazdy.
Zdjęcia z
www.gry-online.pl
Oficjalna strona gry
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin